Category გაყიდვები

  • საცალო გაყიდვები

    by სიმონ ორმოცაძე 0 Lessons in

    საცალო გაყიდვები დღეს ბიზნესის თითქმის ყველა მიმართულებით გვხვდება და მომსახურების სექტორში, ეს იქნება ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი, სასტუმრო ან თუნდაც რესტორანი, უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს. კონკურენციის გასამკლავებლად ორგანიზაციები ცდილობენ შექმნან ეფექტური სარეკლამო კამპანიები, თუმცა მაინც, მომხმარებელს კონსულტაციას პროდუქტთან დაკავშირებით, საბოლოოდ საცალო გაყიდვების მენეჯერი უწევს და, მის კონსულტაციაზე არის დამოკიდებული, მომხმარებელი გადაწყვეტს შეიძენს თუ არა პროდუქტს. 

  • კორპორატიული გაყიდვები

    by სიმონ ორმოცაძე 0 Lessons in

    კორპორატიული გაყიდვები, გაყიდვების მენეჯერისგან მრავალფეროვან მიდგომას მოითხოვს. რადგან, ასეთი ტიპის გაყიდვებში თქვენ მუშაობთ პროდუქტის საბოლოო მომხმარებელ ორგანიზაციებთან და სთავაზობთ მათი მოთხოვნის კომპლექსურ გადაწყვეტას – პროდუქტის და სერვისის უშუალო შეთავაზებას, მოკლე და გრძელვადიანი პროექტების სახით. კლიენტების გარდა, მნიშვნელოვანია ის ფაქტორი, რომ თქვენ ასევე გიწევთ ადგილობრივ ბაზარზე პროდუქტის იმპორტიორ ორგანიზაციებთან თანამშრომლობა და ტენდერებში მონაწილეობაც კი.  

  • კლიენტებთან ურთიერთობა

    by სიმონ ორმოცაძე 0 Lessons in

    ამ კურსში, მსმენელი გაიგებს კლიენტებთან ურთიერთობის მნიშვნელოვან ასპექტებს. ისწავლის და გამოიყენებს იმ ტექნიკებს, რომელიც მიზანმიმართულია კომპანიის მიმართ, კლიენტების ლოიალურობის გაზრდისკენ. ამით, ერთი ინდივიდი გამოიმუშავებს მისივე გაყიდვებიდან ბონუსს, ხოლო კომპანია ამყარებს კლიენტებთან გრძელვადიან ურთიერთობას.